7 Eylül 2013 Cumartesi

Bir Milyon Kimin Soruları ve Cevapları

Sitemize bu aralar Bir Milyon Kimin yarışmasının soru kitapçığını nerden bulabilirim konulu mesajlar geliyor. Bunun üzerine biz de bir açıklama yapmak istedik.


Bir Milyon Kimin soru kitabı, 1 Eylül tarihinde Habertürk gazetesi ile dağıtıldı. Programın fragmanını izleyip takip edenler soru kitaplarını aldılar ve hazırlanmaya başladılar bile! Fakat alamayıp sonradan kitap edinmek isteyenler ise maalesef şansını kaybetti diyebiliriz.

Şuanda Bir Milyon Kimin soru kitabı eşten dostan bulmak haricinde bir çözüm yok, ama bir ihtimal yoğun istek üzerine kitapçık yeniden dağıtılabilir.

Kitapta bulunan sorulardan bazı örnekler ise şöyle;
Asıl adı Kemal Sadık Göğceli olan, Fransa´nın 1984 yılında L´Egion d´Honneur nişanıyla ödüllendirdiği yazarımız kimdir? 
A) Yaşar Kemal
B) Mehmet Rauf
C) Edip Cansever

Çeşitli biçimlerde yakaya takılmak için yapılan, bir kuruluşun simgesi olan ufak kâğıt veya maden şeklindeki nesnelere ne denir? 
A) Amblem
B) Logo
C) Rozet

Siyaha yakın koyu yeşile ne denir? 
A) Nefti
B) Su
C) Ördekbaşı

Bir çocuğun annesinden başka sütünü emmiş olduğu kadınlara ne ad verilir? 
A) Süt Anne
B) Koruyucu Anne
C) Üvey Anne

5 Oscarlı 2000 yılı yapımı Gladyatör adlı filmin başrol oyuncusu kimdir? 
A) Russell Crowe
B) Sylvester Stallone
C) Mick Jagger

4 yorum :

  1. Fragman tanıtımnn iyi yapıldğnı düşünmüyorum.Çok geç haberdar oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız bende aynı kanaatteyim

      Sil
  2. BEN YARIŞMAYA KATILMAK İÇİN BAŞVURU YAPTIM AMA ÇALIŞABİLECEGİM BİR KİTAP YOK NASIL OLACAK BO İŞ ANLAMADIM KEN BİLGİMLEMİ GİRETİM GİRSEMDE NEREYE KADAR GİDEBİLİRİM NEDE OLSA İLKÖĞRETİM MEZUNUYUM NE KADAR BİLGİM OLABİLİRKİ

    YanıtlaSil
  3. Yarışma çok geç saatlerde yayınlanıyor.

    YanıtlaSil